Een recensie schrijven?

Via deze link kunt u inloggen of registreren.

recente beoordelingen

Annelies, -

Ik ben zelf al meerdere keren naar de voorstelling geweest en elke keer geniet ik er van. Het is een avond waarbij je achteraf het gevoel hebt dat je bij Aaf en Lies in de woonkamer hebt gezeten, en van die gezelligheid hebt genoten. Het coolste vind ik dat niet de nadruk ligt op het talent dat ze hebben, maar op de verhalen die ze willen vertellen. Lies kan bijvoorbeeld erg mooi zingen, maar als ze dan zingt en je eigenlijk wil dat iedereen stil is en luistert en daarna applaudisseert, praat Aaf er doorheen. Zo halen ze de nadruk van het mooie en maken ze het vanzelfsprekend, en is het soms een beetje doordenken over hoe knap het is wat ze doen, want het is ontzettend knap wat voor show ze keer op keer neerzetten. Ook leuk als je vaker gaat is dat je ziet dat het niet elke keer hetzelfde is, dat maakt het wel echt. Al met al echt een aanbeveling, laat je eens verrassen en ga opzoek in de voorstelling wat jou raakt ! Beetje werken, en vooral veel genieten.

Leonie, Brok

Ik schrik van de twee magere beoordelingen en heb het totaal anders beleefd. Zowel ik als mensen op mij heen heb ik enorm zien genieten. Als je voor intellectueel en inspirerend theather komt zit je inderdaad bij de verkeerde show. Hun podcast is echt in dezelfde lijn als de theatershow. Ze vertellen anekdotes vol ironie, zelfspot en herkenbaarheid voor het publiek. Ze betrekken het publiek erbij, er wordt gezongen en grappen gemaakt. De strekking in de podcast is dat iedereen maar een beetje aanrommelt in het leven en dat is oke. Als je met zeer hoge verwachtingen komt en een 'life changing' stukje theater zoekt ga je teleurgesteld naar huis. Ga je gewoon neutraal en met goede zin erheen? Dan heb je gewoon een gezellige (belangrijk woord) en toffe avond. Aaf en Lies; als jullie weer een nieuwe show hebben komen we graag weer. En in Brabant heb je ook toffe theaters (hint,hint) en dan kan Aaf ook lekker naar de Efteling.