Home / Wachtkamer van de liefde

Wachtkamer van de liefde

Fred Delfgaauw

In de ‘Wachtkamer van de liefde’ zitten een aantal kleurrijke, opvallende personages. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal over hun zoektocht naar de grote liefde. Maar eigenlijk is dit ook het verhaal over de zoektocht naar de reden van ons bestaan, want zonder liefde lijkt het leven behoorlijk zinloos. Toch? Die universele ervaring kent een scala aan verschijningsvormen, soms tragisch, soms hilarisch, maar altijd herkenbaar. Uiteindelijk wordt het weer een echte Delfgaauw-productie: ontroerend en humoristisch, tragisch en hilarisch. En altijd weer verrassend.

Fred Delfgaauw heeft al ruim 35 jaar ervaring op het toneel. Hij heeft een unieke theaterstijl, een wonderlijke samensmelting van meerdere disciplines. ZIjn werk is steeds anders, elke keer weer verrassend, maar altijd typisch Delfgaauw. Herman van Veen zei ooit; ”Delfgaauw is een gezelschap in zijn eentje." Humor en ontroering liggen in zijn aangrijpende voorstellingen altijd pal naast elkaar.

Fred Delfgaauw heeft de afgelopen jaren veel voorstellingen gemaakt in samenwerking met andere artiesten en schrijvers, zoals Sjaak Bral, Bart van den Brink en meerdere solotalenten. Wachtkamer van de liefde is een solovoorstelling waar verschillende collega’s uit het theatervak aan hebben meegeschreven. Zo hebben Paul van Vliet, Hans Dorrestein, Freek de Jonge, Jeroen van Merwijk, Sjaak Bral en Rob Bloemkolk meegeschreven. Hierdoor zit Wachtkamer van de liefde boordevol kleurrijke personages die Fred stuk voor stuk tot leven laat komen.

Bekijk de trailer van 'Wachtkamer van de liefde' hieronder

Speeldata

vrijdag 09.03.2018 Bestel