Een recensie schrijven?

Via deze link kunt u inloggen of registreren.

recente beoordelingen

,

Verschrikkelijk!!! 1x per jaar met de kleindochters (4 en 5 jaar) naar het theater voor een leuke voorstelling. We vonden Maas theater en dans ChitChat (4+) met aankondiging WERVELENDE DANS. Dat leek ons wel wat. De kleindochters houden van dansen; hier doe je ze een groot plezier mee. Maar helaas, het pakte heel anders uit. Omschrijving v.d. voorstelling: padaboempats, klabam, poink, klonk, auw. In dit dansduet botsen twee meisjes er grappig op los. Ze giebelen, schaterlachen, proesten, spelen, kletsen, dansen, stoeien, vechten en maken het weer goed. Een wervelende dansvoorstelling vol beweging en geluid, waarbij het voor het jonge publiek onmogelijk is om stil te blijven zitten. Nou, dat belooft wat!! De schattige tweeling afgebeeld met microfoon in de hand hebben we in het geheel NIET gezien. Wel twee dames die op het podium starten met: hup, hup, hup, hup, tse, tse, tse, oh, oh, oh, hup, hup, hup, hup, hup, oh, oh, ah, ah, ah, sst, sst, sst, sst, sst, sst, hup, hup, hup, tsts, tsts, tstst, hup, hup, hup, hup, tse, tse, tse, oh, oh, oh, hup, hup, hup, hup, hup, oh, oh, ah, ah, ah, sst, sst, sst, sst, sst, sst, hup, hup, hup, tsts, tsts, tstst, hup, hup, hup, hup, tse, tse, tse, oh, oh, oh, hup, hup, hup, hup, hup, oh, oh, ah, ah, ah, sst, sst, sst, sst, sst, sst, hup, hup, hup, tsts, tsts, tstst, afgewisseld door pasjes links, rechts, naar voren, naar achter etc. In de veronderstelling dat dit de warming-up was voordat de echte voorstelling zou beginnen, ging dit tot vervelens toe maar door. De eerste 5 minuten kun je het nog waarderen, maar op een gegeven moment was het echt genoeg en begon het stierlijk te vervelen; zo erg zelfs dat je er agressief van werd. Ook de kinderen keken met verontwaardiging naar de voorstelling. Voor de kleintjes een onbegrijpelijke voorstelling zonder verhaal. Veel geschreeuw, kinderen deden de handen voor de oren. Op een gegeven moment werden ze bij de haren door de zaal gesleurd en op het gezicht geslagen; niet bepaald kindvriendelijk en ook de kleindochters vonden het beslist niet leuk; werden er zelfs bang van. GEEN giebelen, GEEN schaterlachen, GEEN wervelende dans, GEEN MUZIEK, GEEN kletsen, kortom de omschrijving en illustratie van de voorstelling is aantrekkelijk, maar voldoet beslist niet aan het optreden. De voorstelling was 1 grote fiasco! Onmogelijk om stil te zitten!? Geen enkel kind heeft het podium betreden om te dansen, er was immers geen muziek om op te dansen. Het was één grote ergernis en na 25 minuten zijn we de zaal uitgelopen. De omschrijving (wervelende dans!) van het theaterstuk is in mijn ogen misleidend en het theaterstuk voldoet beslist niet aan de omschrijving. Jammer van het geld.

Wil je niet missen: The Streamers komen binnenkort terug met een groots livestreamconcert!

Gelegenheidsband The Streamers sluit Koningsdag dit jaar feestelijke af.