Een recensie schrijven?

Via deze link kunt u inloggen of registreren.

recente beoordelingen

Bert, Spruijt

Wat een leuke en verrassende voorstelling! Het is weer eens heel wat anders dan je gewend bent. Eerst zit je in de zaal en denk je, wat is het nog leeg maar na een inleiding van Robert gaat het doek op en staat er een heel 'restaurant' op het podium. Je wordt door Robert of een van de medewerkers persoonlijk op het podium verwelkomd en gaat met andere gasten aan de tafels zitten. Robert vertelt vol passie en lopend tussen het publiek over zijn vak. Onderussen worden er beelden rondom geprojecteerd, je zit er echt middenin. Robert laat je proeven wat het veschil is tussen echt goede ingrediënten en wat we zelf in de winkel kopen d.m.v. kleine proeverijtjes met aan het einde van de voorstelling nog een lekkere kleine verrassing. Wij vonden het zeer de moeite waard en een aanrader voor wie van de achtergronden van lekkere baksels houdt.

Wouter, Van Meer

Zeer slecht. Je gaat in de zaal zitten, dan blijkt dat je na een kort verhaaltje dat je op het podium moet gaan zitten. Een half uur later begin de de praatessie, na een dik uur is het dan voorbij. Je zit met zn allen op stoelen op het podium wat filmpjes en algemene verhaaltjes verder is de voorstelling voorbij Kwa lekkernijen???: een pistachenoot, een amandel, een hazelnoot, een geconfeit sinasappelschilletje, klein stukje chococla, 2 bonsbons, 2 stukjes brood, klein worstenbroodje en kleintje vannilevla. Het kaartje was 47,50 euro. Ik vond het zonde van mijn geld. Deze voorstelling is totaal niet te vergelijken met de voorstelling van rudolph van veen van een paar jaar terug. We gaan al erg lang vaak naar het theater dus ik kan de voorstelling wel in context plaatsen kwa geld en kwaliteit met andere voorstellingen.

Code Rood in Nederland zorgt voor onzekerheid bij concertzalen

Door code rood voor Noord- en Zuid-Holland loopt de cultuursector inkomsten mis.